Fa | Eng | Ar
  • ارجمندترین مردم کسانی هستند که ادب دارند.
  • امیدوارم آنقدر خوب باشیم و زیبا زندگی کنیم که وقتی از خط پایان زندگی می گذریم کسی دست نزند . . .
  • اگر رویاهایت تو را نمی ترسانند، پس به اندازه کافی بزرگ نیستید.
  • سعی کن آنقدر کامل باشی که بزرگترین تنبیه تو برای دیگران گرفتن خودت از آنها باشد!
  • گیتی برای تو پندآموز است، اگر پند آموز باشی.
  • داناترین مردم کسی است که از رفاقت و مصاحبت نادان بگریزد.
  • برای پرش های بلند در زندگی، گاهی لازم است چند قدم به عقب رویم ...
  • اندیشه پروازگر است جایی فرودش آوریم که زیبایی خانه دارد .
  • ناامید هرگز برنده نمی شود و برنده هرگز ناامید نمی شود.
  • به مردم بهتر از چیزی که میخواهید به شما بگویند، بگویید.
  • اگر از کار نیک خود خوشحال و کار بد خود دلگیر میشوی مومن هستی.
  • با دشمن دوستت رفاقت، مکن که دوستت را از دست میدهی.
  • ایمان همواره با استقامت و پایداری همراه است.کسی که ایمان دارد، استقامت دارد و کسی که استقامت ندارد ایمان ندارد.
  • خویشتن را نگاه دار از کرداری که اگر از تو بپرسند شرمگین و انکار نکنی.
  • ایستادگی کن تا روشن بمانی ؛ شمع های افتاده خاموش می شوند.
  • خودبینی . دیدن خود نیست . خودبینی . ندیدن دیگران است.
  • اعتماد ساختنش سالها طول میکشد . تخریبش چند ثانیه و ترمیمش تا ابد.
  • روح فوق العاده زیباست ؛ آنقدر زیباست که اگر کسی چشمش به اوبیفتد هیچگاه ازعشق اونمی تواند فارغ شود.
امروز: دوشنبه ، ۲۸ آبان ۱۳۹۷
پزشکان در یک نگاه بیمارستان آینده آزمایشگاهنمای روبروی روزبخش 'گردشگرینوروز 97

منوی اصلی

جستجوی پزشک

فصلنامه سینا

فصلنامه سینا، سال 12 شماره 27
خبرنامه سینا

آب و هوا

اوقات شرعی

آشنایی با دفتر بهبود

تعداد بازدید : 1892

.واحد بهبود کیفیت با مساحت تقریبی 20 مترمربع در بخش 2 ( اتاق 215 - انتهای بخش 2) واقع شده است. تعداد پرسنل این واحد 7 نفر می باشد .

     یکتا فیروز کوهی   مسئول واحد بهبود کیفیت 

   راحله پیرحیاتی      کارشناس واحد بهبود کیفیت 

  سید علیرضا خباز قانع      کارشناس واحد بهبود کیفیت 

   جعفر راستگوی    کارشناس واحد بهبود کیفیت  

    دکتر محمد ناصر پورسمنانی    دکترای مدیریت دولتی 

 

    نورالهدی پورعباس   کارشناس واحد بهبود کیفیت 

 

شرح وظایف واحد بهبود کیفیت بیمارستان: 

واحد بهبود کیفیت با هدایت تیم مدریت اجرایی بیمارستان در راستای هماهنگی و یکپارچه سازی فعالیت های بهبود کیفیت و ارتقای ایمنی بیمار مبتنی بر استانداردهای اعتباربخشی ، وظایف زیر را در بیمارستان عهده دار می باشد:

  • بازنگری سالیانه برنامه استراتژیک و پایش پیشرفت اهداف بیمارستان
  • تدوین و پایش برنامه عملیاتی جامع بیمارستان
  • تدوین و پایش برنامه بهبود کیفیت فراگیر بیمارستان
  • پایش مستمر برنامه های بهبود کیفیت واحدها و بخش های مختلف بیمارستان
  • تدوین، پایش و تحلیل شاخص های بیمارستان
  • تدوین و پایش فرآیندهای جاری بیمارستان
  • بازنگری و پایش خط مشی ها و روشهای اجرایی بیمارستان
  • اجرا و پایش برنامه ممیزی جامع بیمارستان
  • ایجاد و پایش نظام گزارش دهی خطاهای پزشکی در بیمارستان
  • هماهنگی برگزاری کمیته های بیمارستانی و رهگیری اجرای مصوبات
  • اجرای نظام پایش و کنترل مستندات بیمارستان ( کتابچه های توجیهی بدو ورود کارکنان و بیماران، ایمنی و سلامت شغلی کارکنان، فرمولاری، فرمهای پایش و تحلیل داده ها و ....)
  • مشارکت در تدوین بودجه سالیانه مبتنی بر برنامه های عملیاتی و بهبود کیفیت بیمارستان